Preišči ta spletni dnevnik

torek, 15. marec 2011

Good moaning...

23.10 Ugasnem luč na nočni omarici.
23.12 V postelji se mi pridruži naš debeli maček Maatje. Prizadevno se umiva in med tem na ves glas prede.
23.20 Maatje se mi zvali na blazino, z glavo tik ob mojem nosu. Vsakič ko izdihnem, mu refleksno zatrepeta uho, s katerim me požgečka po obrazu. Razdraženo potisnem zavaljeno mrcino z blazine, nakar zleze pod odejo, se mi stisne k nogam in mi od ugodja ritmično zabada kremplje v stegno.
00.10 Willem pride spat. Maatje skoči izpod odeje na njegovo blazino. Na široko, brez šape pred gobčkom, mi zazeha v obraz. Še kako minuto prihajam k sebi od njegove smrtonosne sape.
01.03 Antonie zabrbota v zibki. Uspe mi ga dati k prsim, še preden se pošteno razjoka.
02.20 Na postelji se nam skuša pridružiti muca Pipika, a jo Maatje zlobno prežene. Tokrat se z Willemom ne potegneva zanjo.
02.30 Glasovi, ki ti dodobra poženejo strah v kosti: Pipika najmanj dve minuti maščevalno bruha po tapisonu. Iz postelje vanjo srepijo trije besni, a zelo zaspani pari oči.
03.10 Maatje začne mijavkati in hoče na vrt. Willem odtava po stopnicah in ga spusti ven.
03.11 Ploha kletvic. Willem je stopil v Pipikino brodljo.
04.00 Antonie.
04.35 Pipika prizadevno koplje po mačjem stranišču.
04.37 Pipika po opravljeni veliki potrebi brezumno teka po stopnicah gor in dol.
05.50 Antonie.
06.10 Pipika mrmraje skoči na posteljo in se zlekne na Willema.
06.30 Antonie. Dobi dudico.
06.34 Antonie. Dudica mu je skočila iz ustec.
06.57 Antonie. Dudica.
07.29 Antonie. Zdaj mora pa res piti.
07.45 'Jelka Pelka! Jelka Peeeeeelkaaaaaa!' se oglasi babyfon. Hčerkica naznanja, da je budna.
07.53 ČMOK! Še sama stopim v Pipikino kozlanje.
08.10 'Glej jo, ta pa šele v pižami,' me obtožujejo pogledi mimoidočih, ko pred kuhinjskim oknom s ščemečimi očmi pristavljam vodo za kavo. Marš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar