Preišči ta spletni dnevnik

petek, 28. februar 2014

Cel božji dan

V Deželi mlinov na veter so krokusove počitnice. V severnih provincah. V južnih in srednjih so bile prejšnji teden. Kot po naročilu so se v našem parkcu optimistično razcveteli krokusi. Vsak dan mi jih Jelka prinese malo naročje. Pravzaprav jih ne bi smela trgati, ampak tokrat jih je res veliko.
'Kaj boste počeli,' me preko facebooka pobara znanka, in pristavi: 'jaz bom jutri s puncama pekla kolačke, potem pa lahko zaradi mene VES dan gledata otroški program na televiziji. Prmejduš nazaj, saj mi tudi nismo vsak dan s starši zahajali v zabaviščne parke med počitnicami.'
Ves božji dan otroški program... Jaz glede televizije nisem prav spastična, v nekih merah seveda. Ampak ves dan... CEL dan... Kako osvobajajoča zamisel!
Z otrokoma sem se se prvič brez krivde zvalila pred televizor in preklapljala med programi, da bi našla kaj primernega. Jelka in Antonie se seveda nista nič pritoževala. Ugnezdila sta se ob meni na kavču in s pol odprtimi usti zrla v ekran, iz katerega je nenadoma pokukala ljubka podlasica.
'Podlasica,' vzklikne Jelka.
'Podlasica,' pritrdi Antonie.
Podlasica se gibko smuka po gozdu. Prikupna žival.
'Podlasica,' z nasmeškom na ustih zamrmra Jelka.
'Podlasica,' ji v odgovor zadovoljno zamomlja Antonie.
Na zaslonu se nenadoma prikaže zajec.
'Zajec,' zavpije Jelka.
'Zajec,' vriskne Antonie in od navdušenja ga vrže na noge.
Migajoč z gobčkom nas zajec radovedno motri. Podlasica pa njega. Pa menda ja ne! Mar podlasice niso glodalci?! Niso!!! Podlasica švigne proti zajčku, ta pa ji  z velikimi poskoki gre s poti. Njegov beli puhasti repek riše loke po travniku.
'Zajec,' nežno pravi Jelka.
'Zajec,' pristavi Antonie. Jasno mi je, na čigavi strani sta.
Podlasica neumorno lovi zajca, vzame zalet, v tistem trenutku preklopim na Sezamovo ulico.
'To se mi je zdelo preveč okrutno,' pojasnim otrokoma, ki zdaj zaprepadeno gledata pristanek balona med brokolijevimi drevesi v Sezamovi ulici.
'Ugasni, mama,' pravi Antonie, ki Sezamovo ulico sovraži, 'Sezamova ulica je preveč okrutna.'
Namen je bil dober. Otroka se lotita 'preurejanja' dnevne sobe, jaz pa nehote razmišljam o zajčkovi usodi.

2 komentarja:

  1. Super :). Vceraj sem odkrila vas blog in ga od prve do zadnje objave prebrala :). Zelo sem bila navdusena.
    Lepo pisete, in zelo v zivo opisete situacije.

    Me pa nekaj zanima, ali vase hiske stojijo tik ob cesti, ker je bilo veckrat omenjeno kako je kdo ravno pogledal skozi kuhinjsko okno... po tem tudi predvidevam, da zavese, rolete, zaluzije...niso pri vas v navadi?

    Lp in res vas je uzitek brati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za komplimente, pa ne me vikat, no. Zavese in zaluzije sicer imamo v spalnici, v kuhinji pa ne, ker sama rada zijam ven, medtem ko kuham. Veliko ljudi pusti tudi v dnevni sobi odgrnjene zavese v stilu, pri nas se ne dogaja nic sumljivega. Menda naj bi to iziviralo se iz sedemnajstega stoletja, ko so bile katoliske mase bolj ali manj prepovedane in so jih organizirali skrivaj. A morda je to mit.

      Izbriši